Zīmolvedība un LEADER projektu iespējas
Projekta “Place Branding for Rural develpment” vadītāja Antra Ķikute iepazīstināja klātesošos par šī projekta partneriem, aktivitātēm un zīmolu izveides gaitu Smiltenes novadam un Beverīnai. Par zīmola radošo konceptu, zīmola pamatojumu un ieteikumus tā praktiskai lietošanai attālināti sniedza zīmola izstrādātāji SIA Triple Bounce pārstāvji.
Pašvaldības Zīmolvedības un mārketinga speciāliste Madara Mūrniece pastāstīja par Zīmola “Smiltenes novada sanāk” lietošanas iespējām ne tikai Domei, bet arī ikvienam novadā. Savukārt Digitālā mārketinga un komunikācijas speciāliste Vanda Jurita Markova informēja kā atrast Domes mājas lapā sadaļu https://smiltenesnovads.lv/zimols-smiltenes-novada-sanak/ , kurā ir iespēja iepazīties ar Zīmolgrāmatu un lejuplādēt zīmola logotipu atbilstoši lietošanas iecerei. Diskusijā tika uzklausītu daudzi priekšlikumi, kā vēl labāk un ērtāk lietot logotipu un pašu zīmolu tērpiem, mājas lapās, suvenīros, bukletos utt. Katram dalībniekam bija iespēja nelielā pop-up darbnīcā izveidot savu zīmola pielietošanas veidu savam pārstāvētajam kolektīvam.
Semināra noslēgumā biedrības Abulas lauku partnerība vadītāja Sveta Rozīte informēja par izsludināto 12.kārtas projektu konkursu “Tērpu iegāde amatierkolektīviem un sporta koletīviem”, kas dod iespēju gūt finansējumu tērpu iegādei, kuros ir iespēja integrēt arī Smiltenes novada zīmolu. Projektu iesniegšana turpinās līdz 7.janvārim.